EROAPUA VERKOSSA KEVÄÄLLÄ 2017

Avio- tai avoero muuttaa perheen asiat uuteen järjestykseen. Tarvitsetko tietoa lapsen asioiden järjestämisestä tai muista eroon liittyvistä käytännön asioista? Tule mukaan ERON ABC -chattiin!

Jaamme tietoa ja vastaamme kysymyksiin mm. lapsen huoltajuuteen, elatukseen ja tapaamiseen liittyvissä asioissa.

Chattia ohjaavat koko kevään ajan Yhden Vanhemman Perheiden Liiton ammattilaiset tammikuun alusta alkaen (2.1.) joka maanantai klo 10-11.00 osoitteessa www.perheaikaa.fi

Tervetuloa Pop Up –Eroklinikalle!

MISSÄ? www.tukinet.net  MILLOIN? Kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 20.30-22.00.  MITÄ? Eroklinikalle voit osallistua, jos sinulla on ero mielessä tai olet eronnut, mutta asiat eivät suju, ja haluat vastauksia esimerkiksi lapsen elatukseen, huoltoon tai tapaamisiin liittyviin kysymyksiin. Eroklinikalla vastaanottoa pitävät Yhden Vanhemman Perheiden Liiton asiantuntijat sekä vaihdellen Lakimies Marja Välilä ja Varatuomari Hanna Rahikka. Tervetuloa mukaan!

Keskiviikko 25.1. klo 20.30-22.00 Keskiviikko 22.2. klo 20.30-22.00 Keskiviikko 22.3. klo 20.30-22.00 Keskiviikko 26.4. klo 20.30-22.00 Keskiviikko 24.5. klo 20.30-22.00

Joulukuu 2019

Ei tapahtumia